Μοντέλα

smart #1

Ανακάλυψε

Εξερεύνησε την ηλεκτροκίνηση

Υπηρεσίες

smart e-Fleet

Λειτουργίες συνδεσιμότητας

Η γκάμα μας μεγαλώνει

Βασίσου πάνω μας

Η ποιότητα και η φροντίδα δεν σταματούν με την αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου. Ο εξουσιοδοτημένος συνεργάτης service smart είναι η πρώτη σου επιλογή για τη φροντίδα του αυτοκινήτου σου. Προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και προσοχή στη λεπτομέρεια και φροντίζει ώστε να απολαύσεις μια εξαιρετική διαδρομή από την πρώτη στιγμή. Θέλουμε να γνωρίζεις τα πάντα για την ιδιοκτησία, την υποστήριξη και τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες της smart για το smart #1 και το smart #3, ακόμη και πριν την πρώτη σου διαδρομή.


Ξέγνοιαστη ηλεκτρική εμπειρία

Ηλεκτρική οδήγηση δεν είναι μόνο το lifestyle που σου προσφέρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, η άνεση του ή η ευκολία φόρτισης. Με το smart #1 και το smart #3, ο τακτικός έλεγχος στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο smart σου προσφέρει αισιοδοξία, ασφάλεια και ξεγνοιασιά σε καθημερινή βάση.

Εγγύηση

Φροντίζουμε να σε καλύπτουμε κυριολεκτικά στα πάντα:

  • Εγγύηση Μπαταρίας υψηλής τάσης για 8 έτη ή 200.000 χιλιόμετρα.
  • Εξαρτήματα υψηλής τάσης όπως ο εγκέφαλος του ηλεκτρικού οχήματος, ο ηλεκτροκινητήρας και το σύστημα ελέγχου καλύπτονται για 8 έτη ή 160.000 χιλιόμετρα.
  • Εγγύηση για το υπόλοιπο όχημα, 3 έτη χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό.

Βοήθεια καθ’ οδόν

Η υπηρεσία Οδικής βοήθειας παρέχεται δωρεάν από την ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης μέχρι το πρώτο προγραμματισμένο service και δίνεται η δυνατότητα ανανέωσης για έως 8 έτη/160.000 χλμ. με κάθε επόμενο τακτικό service στον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή smart. Παράλληλα απολαμβάνεις όλα τα οφέλη της υπηρεσίας κινητικότητας smart.

Οδική βοήθεια

Αντιμετωπίζεις κάποιο επείγον περιστατικό; Κάλεσε τη γραμμή εξυπηρέτησης της Οδικής Βοήθειας στον αριθμό 211 199 3222, από όπου και όποτε θες.

Η βοήθεια που χρειάζεσαι, ακριβώς όταν τη χρειάζεσαι

Όπου και αν βρίσκεσαι, μπορείς να βασίζεσαι στην Οδική βοήθεια smart 365 ημέρες τον χρόνο. Δεν έχει σημασία εάν πρόκειται για ατύχημα, βανδαλισμό, απόπειρα κλοπής ή κλοπή εξαρτημάτων του οχήματος, βλάβη ή κάποιο άλλο απρόοπτο – μπορείς να καλείς την Οδική βοήθεια της smart όποτε τη χρειάζεσαι περισσότερο​. 

Πώς επεμβαίνουν οι αισθητήρες σύγκρουσης;

Αν προκύψει επείγον περιστατικό, το σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης της smart (e-Call) καλεί στο 112 και μπορεί να συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην έγκαιρη άφιξη των υπηρεσιών διάσωσης στον τόπο του ατυχήματος. Η κλήση έκτακτης ανάγκης μπορεί να ενεργοποιηθεί αυτόματα από τους αισθητήρες σύγκρουσης ή μη αυτόματα από τον οδηγό, από το πλήκτρο SOS που βρίσκεται στη μονάδα χειρισμού στην οροφή του οχήματος. Ο αριθμός τηλεφώνου του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών (CEC) υπάρχει στο όχημά σου. Επομένως, μπορείς να επικοινωνείς μαζί μας με ένα πάτημα στην ενότητα «Βοήθεια» από την ψηφιακή κεντρική μονάδα (DHU) του αυτοκινήτου.

Καλέστε το: 211 211 1556

Σου έκλεψαν το αυτοκίνητο; Είμαστε εδώ για σένα.

Εάν κλάπηκε το αυτοκίνητό σου, επικοινώνησε αμέσως με την αστυνομία – θα σου δώσει έναν αριθμό υπόθεσης. Επίσης, εάν αγόρασες το όχημά σου μετά την 1η Ιανουαρίου 2023, έχεις στη διάθεσή σου δωρεάν τις υπηρεσίες Stolen Vehicle Tracking (SVT) της smart. Σε αυτήν την περίπτωση καλώντας το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών smart στο 211 211 1556 μπορείς να καθοδηγηθείς.

Τι περιλαμβάνεται στις υπηρεσίες κινητικότητας smart;


Μετακίνηση προς και από τον τόπο της βλάβης

Καλύπτει τα έξοδα μετακίνησης του τεχνικού προς και από τον τόπο της βλάβης.


Επιτόπου βοήθεια

Για μικροεπισκευές στον τόπο της βλάβης.


Ρυμούλκηση

Περιλαμβάνει τη ρυμούλκηση μέχρι τον πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή smart ή τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή smart που θα επιλέξει ο πελάτης, σε ακτίνα 50 χιλιομέτρων.


Ταξί / Υπηρεσία Οδηγού / Μέσα Μαζικής Μεταφοράς*

Μπορείς να συνεχίσεις τη διαδρομή σου επιλέγοντας κάποια υπηρεσία τοπικής μεταφοράς.

Κόστος έως €75 καθαρά, ανά περιστατικό.

Όχημα αντικατάστασης

Παρέχεται για τη διάρκεια της επισκευής – για έως και 3 εργάσιμες ημέρες, σύμφωνα με τους όρους της αγοράς (π.χ. απαλλαγή για ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα). Ο τύπος και το μοντέλο του οχήματος αντικατάστασης εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα. Δεν καλύπτονται άλλα πρόσθετα έξοδα, όπως καύσιμα κ.λπ.


Πτήση / τρένο*

Εναλλακτικά στο όχημα αντικατάστασης: Αν προτιμάς να συνεχίσεις τη διαδρομή σου με αεροπλάνο ή τρένο, καλύπτουμε τα έξοδα ανά συμβάν για το ταξίδι μετ’ επιστροφής για εσένα και τους συνεπιβάτες σου, σύμφωνα με τα όρια τιμών που ισχύουν. Καλύπτονται έξοδα ύψους έως €400 (συμπ. ΦΠΑ) ανά άτομο και συμβάν, για το ταξίδι μετ’ επιστροφής, για εσένα και τους συνεπιβάτες σου.

Ξενοδοχείο*

Διανυκτέρευση σε δωμάτιο ξενοδοχείου (με πρωινό) για εσένα και τους συνεπιβάτες σου για τη διάρκεια της επισκευής, για έως και 3 εργάσιμες ημέρες, σύμφωνα με τα όρια τιμών που ισχύουν, για έξοδα ύψους έως € 400 (καθαρά) ανά άτομο και συμβάν.


Επιστροφή του οχήματος

Η επιστροφή του οχήματος γίνεται με μαζική μεταφορά. Ο απαιτούμενος χρόνος ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με την απόσταση και την τοποθεσία. Εάν το smart σου δεν βρίσκεται σε ετοιμότητα λειτουργίας σε 3 εργάσιμες ημέρες, θα οργανώσουμε την επιστροφή του σε έναν Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή smart της επιλογής σου, εφόσον το ζητήσεις. Η smart θα καλύψει το σχετικό κόστος.

Οργανωτική υποστήριξη

Εάν χρειάζεται, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών smart σου παρέχει οργανωτική υποστήριξη μέσω του παρόχου υπηρεσιών μας, π.χ. σου βρίσκει μεταφραστή. Αυτή η υπηρεσία καλύπτεται με δικά σου έξοδα.


*Τα όρια τιμών για υπηρεσίες κινητικότητας αναφέρονται σε ευρώ και μετατρέπονται στο αντίστοιχο εθνικό νόμισμα σύμφωνα με την τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία.

Επικοινωνία πελατών smart

Μπορείς επίσης να έρθεις σε επαφή μαζί μας καλώντας το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών smart στο 211 211 1556 ή αν επικοινωνήσεις απευθείας με έναν Εξουσιοδοτημένο συνεργάτη του δικτύου smart.

Βρες εξουσιοδοτημένο επισκευαστή​