Μοντέλα

smart #1

Ανακάλυψε

Εξερεύνησε την ηλεκτροκίνηση

Υπηρεσίες

smart e-Fleet

Λειτουργίες συνδεσιμότητας

Η γκάμα μας μεγαλώνει

Τι ισχύει για τη φόρτιση; Ποιες επιλογές φόρτισης υπάρχουν;

Close

Η φόρτιση είναι ένα άκρως σημαντικό κομμάτι για απρόσκοπτες διαδρομές. Οι απαιτήσεις φόρτισης λαμβάνονται προσεκτικά υπόψη και, με την αρωγή ισχυρών συνεργατών, παρέχουμε το πιο ολοκληρωμένο δίκτυο φόρτισης. Για τη φόρτιση σε δημόσιους σταθμούς, ξεκινήσαμε συνεργασία με την Digital Charging Solutions (DCS). Η DCS προσφέρει στους πελάτες smart πρόσβαση σε ένα εκτεταμένο δίκτυο δημόσιων σταθμών φόρτισης σε όλη την Ευρώπη. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε αυτή τη σελίδα.

Τα αυτοκίνητα smart παραδίδονται με καλώδιο φόρτισης;

Close

Ναι, και το ολοκληρωμένο οικοσύστημα φόρτισης σου επιτρέπει να φορτίζεις εύκολα στο σπίτι ή καθ΄οδόν. Το αυτοκίνητο παραδίδεται πάντα με ένα καλώδιο φόρτισης Τύπου 2, Mode 3. Μάθετε περισσότερα για τη φόρτιση εδώ.

Πόση ώρα απαιτείται για τη φόρτιση των αυτοκινήτων smart;

Close

Για φόρτιση με συνεχές ρεύμα (DC), ο χρόνος φόρτισης από 10-80% είναι λιγότερος από 30 λεπτά σε ιδανικές συνθήκες και με φορτιστή μέγιστης ισχύος 150 kW. Σε οικιακό wallbox ισχύος 7,4 kW, η φόρτιση 10-80% διαρκεί λιγότερο από 7 ώρες. Για τις σειρές με ενσωματωμένο φορτιστή 22 kW, οι ρυθμοί φόρτισης είναι εφικτοί και σε κατάλληλο φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος (AC), με αποτέλεσμα ο χρόνος φόρτισης 10-80% να είναι μικρότερος από 3 ώρες.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σε αυτή τη σελίδα.

Υπάρχει δυνατότητα και για φόρτιση σε δημόσιους σταθμούς; Πόσοι σταθμοί υπάρχουν;

Close

Η συνεργασία μεταξύ smart και DCS προσφέρει πρόσβαση σε έναν σημαντικό αριθμό δημόσιων σταθμών φόρτισης στην <αγορά γενικού διανομέα> και στην Ευρώπη. Η DCS θεωρείται κορυφαίος πάροχος ψηφιακών υπηρεσιών φόρτισης ΟΕΜ και διαθέτει ένα πυκνό και συνεχώς αναπτυσσόμενο δίκτυο φόρτισης. Επομένως, μπορείς να έχεις εύκολα πρόσβαση στην ηλεκτρική κινητικότητα καθημερινά, όποιος κι αν είναι ο προορισμός σου. Στην Ελλάδα, η πλειονότητα των δημόσιων σταθμών ταχείας φόρτισης σου επιτρέπει να χρησιμοποιείς μεθόδους ανέπαφων πληρωμών για την ενεργοποίηση των διαδικασιών φόρτισης. Δες τους δημόσιους σταθμούς φόρτισης.

Τι είναι το smart ID; Τι πλεονεκτήματα μου προφέρει;

Close

Το smart ID σου είναι είναι το βασικό ID σύνδεσης που απαιτείται για όλες τις αλληλεπιδράσεις με το smart. Στο μέλλον, το αυτοκίνητο θα συνδέεται με το smart ID, καθώς και με την εφαρμογή για κινητά. Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις εδώ.

Πώς δημιουργώ έναν λογαριασμό smart; Ποια είναι η διαδικασία;

Close

Για τη δημιουργία του λογαριασμού απαιτούνται μόνο λίγα στοιχεία. Η διαδικασία δημιουργίας λογαριασμού smart αποτελείται από τέσσερα βασικά βήματα:

  1. Μπες στη φόρμα δημιουργίας λογαριασμού στην εφαρμογή smart Hello.
  2. Συμπλήρωσε τη φόρμα εγγραφής καταχωρώντας όνομα, επώνυμο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αποδέξου τη δήλωση απορρήτου και τους όρους χρήσης του smart ID πατώντας το κουμπί εγγραφής για την υποβολή.
  3. Μόλις λάβεις το e-mail επιβεβαίωσης, είναι σημαντικό να επιβεβαιώσεις τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πατώντας το αντίστοιχο κουμπί.
  4. Θα βρεις τις λεπτομέρειες στους Όρους και Προϋποθέσεις.

Μπορώ να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασης του smart ID μου;

Close

Μπορείς να επαναφέρεις τον κωδικό πρόσβασης μέσω της εφαρμογής smart Hello.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία που έχω υποβάλλει για τη δημιουργία του smart ID;

Close

Μπορείς να επαναφέρεις τα στοιχεία σου μέσω της εφαρμογής smart Hello.

Μπορώ να επανεργοποιήσω τον λογαριασμό μου smart ID αφού τον διαγράψω;

Close

Μετά τη διαγραφή, ο λογαριασμός σου smart ID δεν μπορεί πλέον να επανενεργοποιηθεί. Θα χαθούν όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με τον λογαριασμό.

Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου smart ID;

Close

Μπορείς να διαγράψεις τον λογαριασμό σου smart ID μέσω της εφαρμογής smart Hello.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Close

Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου ανά πάσα στιγμή πριν την παράδοση. Αν το αυτοκίνητο έχει ήδη παραδοθεί στο smart showroom που είχες επιλέξει, διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε τέλη παράδοσης.

Αν έχεις παραλάβει το αυτοκίνητό σου και είσαι πελάτης λιανικής έχοντας κάνει την παραγγελία ηλεκτρονικά, μπορείς να την ακυρώσεις εντός 14 ημερών από την παράδοση. Θα ισχύουν όροι και μια χρέωση για δίκαιη χρήση.

Και στις δύο περιπτώσεις, θα πρέπει να επικοινωνήσεις με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο +30 210 6296500.

Μπορείς να δεις τις λεπτομέρειες αναφορικά με την ακύρωση και την επιστροφή στους Όρους και Προϋποθέσεις.

Πότε ισχύει η Οδική βοήθεια smart;

Close

Η Οδική βοήθεια smart ισχύει από την ημέρα ταξινόμησης του οχήματος μέχρι το πρώτο απαιτούμενο service. Συνεχίζει να ισχύει έως x χρόνια / x χλμ. ή απεριόριστα χιλιόμετρα, (όποιο προκύψει πρώτο) εφόσον τα service πραγματοποιούνται σε έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή smart.

Το service πρέπει να πραγματοποιείται και να ολοκληρώνεται εγκαίρως (συμπεριλαμβανομένων των πρόσθετων εργασιών συντήρησης). Όλες οι εργασίες service και συντήρησης, καθώς και η ανανέωση της ασφάλειας κινητικότητας, πρέπει να επιβεβαιώνονται από τον συνεργάτη πωλήσεων smart. Σύμφωνα με τους κανόνες που αναφέρονται στη σελίδα Οδική Βοήθεια (σύνδεσμος για Οδική Βοήθεια), μπορείς να ανανεώσεις την περίοδο ισχύος της Οδικής Βοήθειας (RSA) smart μεταξύ δύο προγραμματισμένων service για μέγιστο διάστημα έως 8 χρόνια. Μπορείς να βρεις τις πιο πρόσφατες πληροφορίες αναφορικά με το service του οχήματός σου σε έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή smart ανά πάσα στιγμή.

Ακόμη κι αν επιλέξεις να αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο smart, μπορείς να επωφεληθείς από την Οδική Βοήθεια (RSA) smart. Σύμφωνα με τα κριτήρια που αναφέρονται στη σελίδα Οδική Βοήθεια, μπορείς να ανανεώσεις και να επανενταχθείς στην Οδική Βοήθεια (RSA) smart με τη διενέργεια ενός service από έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή smart.

Πληροφορίες παράδοσης

Close

Μόλις η παραγγελία σου επιβεβαιωθεί πλήρως, θα λάβεις μια επιβεβαίωση μέσω e-mail. Στην τελική αναγραφόμενη τιμή περιλαμβάνεται η παράδοση στο smart showroom της επιλογής σου, οι πινακίδες κυκλοφορίας και το πρώτο κόστος της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος. Ένας ειδικός smart από το smart showroom της επιλογής σου θα επικοινωνήσει μαζί σου για να επιβεβαιώσει την ημερομηνία παράδοσης, όταν αυτή πλησιάζει. Μπορείς να βλέπεις την κατάσταση της παραγγελίας σου στην ενότητα «My Account». Μία ημέρα πριν την ημερομηνία παράδοσης, θα λάβεις ένα e-mail υπενθύμισης.

Μπορεί να γίνει η παράδοση του αυτοκινήτου μου σε άλλη τοποθεσία;

Close

Στην τιμή σου περιλαμβάνεται η παράδοση στο smart showroom της επιλογής σου. Ενδέχεται να υπάρχει η δυνατότητα να οργανωθεί η παράδοση σε άλλη τοποθεσία (π.χ. στο σπίτι ή στη διεύθυνση εργασίας), αλλά αυτό θα πρέπει να γίνει κατόπιν ξεχωριστής συμφωνίας με το smart showroom της περιοχής σου, που θα είναι σε θέση να επιβεβαιώσει τη διαθεσιμότητα και την τιμολόγηση.

Διαθέτει η smart μεταχειρισμένα αυτοκίνητα;

Close

Επικοινώνησε με το smart showroom της περιοχής σου για να ενημερωθείς για τη διαθεσιμότητα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων smart.

Μπορώ να κάνω ανταλλαγή του τωρινού μου οχήματος, για να εξοφλήσω μέρος της τιμής του καινούριου μου smart;

Close

Δεν μπορείς να ανταλλάξεις απευθείας το μεταχειρισμένο αυτοκίνητό σου ως μέρος της εξόφλησης του νέου smart. Ωστόσο, στο smart showroom της περιοχής σου θα χαρούν να συζητήσουν μαζί σου την ξεχωριστή αγορά του μεταχειρισμένου σου αυτοκινήτου. Επικοινώνησε μαζί τους για περισσότερες λεπτομέρειες.

Πού βρίσκεται το πλησιέστερο smart showroom;

Close

Διαθέτουμε ένα δίκτυο smart showroom και μπορείς να βρεις μια επισκόπηση εδώ. Θα σε περιμένουμε όταν αποφασίσεις να έρθεις και να μας γνωρίσεις από κοντά. Τα καινούρια smart showroom σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να αντανακλούν τα νέα προϊόντα μας και βρίσκονται εντός των σημείων πώλησης Mercedes-Benz.

Πώς μπορώ να κλείσω ένα test drive;

Close

Μπορείς να μάθεις περισσότερα και να κάνεις αίτηση για test drive σε αυτή τη σελίδα.

Πώς μπορώ να ενημερώνομαι;

Close

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας εδώ και ακολούθησέ μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πού μπορώ να απευθύνω τις ερωτήσεις μου;

Close

Χρειάζεσαι βοήθεια με κάποιο θέμα που δεν καλύπτεται από τις Συχνές Ερωτήσεις; Μπορείς να καλέσεις το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο +30 210 6296500 ή να στείλεις το μήνυμά σου εδώ.